6/11

Tjenis penis.
       Igår så var det sista dagen på praktiken. Lite tråkigt fatkiskt, plus att det var den roligaste dagen på hela veckan. Eller kanske inte i början, men efter lunchen blev det kul. Först så tvättade Sara mitt hår och sen var det bara meningen att hon skulle platta det, men då klippe hon lite på topparna också. Wihi och istället så plattade Sandra mitt hår. Hon går också i ettan på frisörlinjen, fast hon går i Enskedegård och inte i Tyresö Gymnasium. Men när jag höll på att platta hennes hår så kommer Jessica fram och säger "du kan väl färga hennes utväxt om du vill" Jag ba liksom, men jag kan inte :O, fast jag gjorde det ändå! :D. Jessica blandade förstårs blekningen fast sen gjorde jag resten. WOHO. Det var kulis och inte alls svårt fan. Fast dock har jag ju färgat hår på andra liskom, så hehe. Men när jag sköljde ut det så hade hennes hår blivit typ gult :O Fast då gjorde jag en grej som heter nyansera. Då man tar en lite mörkare färg (inte blekning) och bara smetar på och masernar in i hela håret. Och fort skulle det gå. Hehe och då blev det faktist asbra :D Blondt och fint. Plus att vi pratade mycket med varandra, typ som vi känt varandra länge. Det var kul ;D. Haha xD
       Sen hade klockan typ blivit 5 när vi var klara så hon gick hem då, men kag stannade kvar till kvart i 6 då Johanna kom förbi. Hon ville se hur jag hade det och sådär. Höhö, Sen så slutade jag och hänkade på Johanna. Vi åkte till stan och shoppade fullt. Eller jaa.. haha bara på Gina, för vi hann inte gå någonannanstans innan allt stängde :D , men jag köpte två linnen och ett bar leggings som gick på 407kr. HEHEHE och Johanna köpte två linnen :) Sen så drog vi hem till mig och tittade på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0