5/11

Hej männsikor. Jag är hungrig. OCH fy fan vilket väääääder.. Jag hatar det rent ut sagt. Reng/slask är det värsta som finns. Uuuusch!
      Idag satte jag klockan på 10 i 8.. gick upp och såg det äckligt vädret. Sprang in till mamma och bad om att få skjuts till Hagsätra. Vilket hon ba "men det har jag ju redan sagt att jag ska göra". Jag ba "men åå.. nu gick jag ju upp 30 minuter för tidigt typ.." Hahaha, men jaa jag älskar att sova och jag kommer alltid att älska det :D Eller kanske inte.. Inte som Becca sa i alla fall :( Men så länge det varar kommer jag älska och njuta av att sova! Höhö..
      Ja men i alla fall, gick och la mig brevid Fredrik igen och värmde mig i 20 min och sen så gick jag upp och gjorde i ordning mig osv. Fast ingen maskara. Nono. Sen skjutsade mamma mig till Hagsärta Kvinnoklenik. Höhö för att jag hade en tid hos dom halv 10. Pratade med min barnmorska och vi bestämde oss för att jag skulle byta tillbaka till Neovletta p-piller. Vilket jag tyckte var bra, för jag älskar dom (nästan). Så efter det åkte jag till Brunetten&Blondinen. Hände inte så jätte mycket där idag. Jag fick i alla fall mina ögonbryn och franser färgade. Och så kom Jessica och hälsade på också. Hihi. Åkte hem där i från vid 5, så läste jag "The Boy Called It" på bussen också. Hehe, sen här hemma har jag inte gjort så mycket. Är så jäkla trött..

Wilma fick ju dock ett rabies ryck och sprang runt i hela huset. HAhah så kom jag ju efter óch jagade henne. Haha, jo.. hon är sötast :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0