4/11

BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH!
The Proposal är sjuukt bra. Se den du som inte sätt den! Hehe
     Idag var jag på praktiken också såklart. Var tädligt lugnt idag. Och det är 2 st som var lediga, så det var bara Urre och Sara som klippte. Plus att Urre gick hem vid 2. Så det var bara jag och Sara på slutet. Käkade i alla fall lunch med Monica (orkar inte förklara vem det är, så ni som vet vem det är vet de. Hon är en vän till familjen kan man säga..). Men det var trevligt faktiskt. Hon har sina perioder då hon är super snäll alltså. Eller mot mig är hon i alla fall snäll och allting. Hon bjöd mig på lunchen förresten :) Mojsigt. Så bokade jag in en tid hos henne i morgon då jag ska färga ögon fransarna! Jihoo :D Annars så var det inte så mycket soeciellt under dagen. Jo jag och Sara var ju ensama, så hon fick jobba extra mycket eftersom någon/några hade bokat in 4 pers på 2 timmar :S Hehe, så jag fick föna och platta en ut av kundernas hår. Sen efter det när klockan blivit lite efter 4 så lockade hon mitt hår också. Blev liksom naturligt typ. Hehe.............................. AJAAA!
Sen vid 5 åkte jaf till Norra Sköndal då mamma kom och plockade upp mig, så fortsatte vi mot Farsta Centrum och köpte en mössa och en klänning. Eftersom klänningen som jag fick av mamma igår typ förstördes idag. Eller ja jag hade på mig den idag, så råkade jag sätta mig på blekmedel eller det kanske va toning.. Haha.. så fick 3 st bruna fläckar -.- Så köpte en lika dan då. Så ska jag färga den "fläckiga" klänning svart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0