3/11

Jadu.. nu är det November.. Gud vad tiden går fort.. :O

Var på praktik idag också. Glömde säga i förra inlägget var jag är, så säger det nu. Jag är i Högdalen på BrunettenBlondinen. Jätte trevliga brudar :) Dom har massor. Klippning, Färgning, Naglar, Massage, Löshår, Uppsättning, Make-up, Hudvård, Vaxbehandling. Ja iprincip allt man kan tänka sig. Skit mysigt ^^ Och idag så gjorde jag typ det jag gjorde igår också, plus att jag hjälpte till när Urre permanentade. Man får ju inte direkt göra så mycket eftersom jag inte ens har gått ett halvår i Frsiör och sånt där. Men de e nice. Höhöhöhöh
Stannade kvar ända till 6 idag, då mamma kom och hämtade mig. Så hämntaed vi upp Wilma hos Jessica och så åkte vi hem. Käkade puttipanna och så har jag ju skrivit blogg.

Nu ska jag gå ut och gå med Wilma och Mamma. Cyaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0