30/11

Nu är deppo tiden inne, eller den har varit här ett tag nu. Den så kallade november & december.. Snarko. Det är fan aldrig ljust ju, bara mörkt, kallt och blött. Trodde liksom också att det skulle vara lite ljust när jag slutade idag klckan 3. Men icke sa nicke. Mörkmörkmörk. Men om vi hoppar över det mörka idag och går till skolan. Så hade vi permanentprov på morgonen, tror det gick ganska bra faktiskt. Sedan ega matten och så på svenskan. Ja svenskan ja.. HAHA! Jag och Fanny garvade och garvade och garvade! Jag kunde verkligen inte sluta , och det värsta var också att vi inte visste vad vi garvade åt. Heeeeemsk! Hahahahhah! Vi garvade så vi grät båda två och min lärare fick damp. Juste, fick 51 poäng av 72 på svenska provet. Wiho.. 3 Poäng ifrån vg, alltså typ som vanligt.. xD

Men nu ska jag spela........ WOOOOOOOOOOOOOOW
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0