29/11

Herre jisses. Snart är det fan december. Och det menas julafton. och INTE åka utomlands.. cp.

Men kan berätta lite kortfattat.
    I onsdags hade jag utväcklingssamtal och det gick väl bra, hehe. Sen kommer jag typ inte ihåg mera. Haha, gjorde väl något intressant.. not.
    Sen i torsdags klippte JohannaJ mig. Wiho, det blev bra. Sen senare efter middagen drog vi + Robin och hans random kompisar till Crazy night. Baah chillade. Haha, nej men gick runt där och lite senare kom Fredrik och Micke en snabbis.
     På fredagen hade vi ju studiedag, så jag var ledig. Men icke fick man sova ändå. För jag, Fredrik och Jimmie gick upp klockan 8 och åkte till Motala till Ride Tech. Så blev killarna kåta i alla bil grejer.. snark, hah. Sedan på kvällen och natten lanada vi (a) HEhehe, tvingade med Fanny också. Eller tvingade och tvingade, hon ville :D Wohoh! Så det var, jag Fanny, Fredrik, Jimmie, Gb och Micke som spelade :XD . Jag e en geeeeeeeek!
    Vi gick och la oss typ 9 på lördagen och vaknade typ 1. Så gjorde vi väl inte så mycket, vi var tvp döda. Fanny åkte hem vid 4 typ och sen vid 5 åkte jag till centrum och åt pizza med Emma på hörnet. MUMS! Hihihihi! Sedan halv 7 var jag tvungen att åka hem igen för att jag skulle fira Jennie och Jessica lite. Så typ lite över 7 mötte jag JohannaM, så köpte jag två blommor och sen åkte vi till Jennie. Firade henne och Jessica som sagt, de fyllde 23 år! GRATZ till dom! Vi var där i ca 2 timmar och sen drog vi hem till mig och bara lodade lite. Hahah! :D <3

Idag så har jag bara segat hela dagen. YEEEEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0