24/11

Idag 25 November, igår 24 Nobember ssåååååååklart! :D (?)

Böböböböböbö, jag e vaken. Woho. Verkligen. Inte. Jag ville bara sova idag, och aldrig vakna. Hihihi! Men nu är jag i alla fall vaken, tvingade upp mig själv till en underbar datorkunskap med ulla... Trönatt på na'..

Men igår ja, så var det. Jag var i skolan då med. Jag fick damp på min lärare, eller mina två lärare om man ska vara exakt.. Sen när vi slutade åke Fanny, jag och Nick till centrum och åt en feta god macka på espresso house + att jag tog en chai latte (a) Sen åkte Fanny hem och jag och Nick missade bussen... Så efter ett tag kom pappa och vi köpte en blomma på blomaffären och sen åkte vi hem. Fick äntligen pinka då och sen bar det av hem till Farmor. Hihi, hon är söt hon. Men på ett helt annat sätt än mig mormor. Men söt är hon + att hennes minne är fan bättre än mitt. Det är lite pinsamt. Men för en gång skull så var det rätt trevligt hemma hos henne. Och maten gick och äta. Woho! Elouge där till henne.
Sedan efter typ 1,5 - 2 timmar åkte vi hem. Så klippe jag Fredrik. YEEEEEEEEAH. Det blev as bra, och jag e nöjd :) Och så var det ju självklart DH klockan 9! Becca var hemma hos mig också :) Hehe, jag e mupp. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0