17/11

Jag grät. Jag dog. Vi dog. Nästan. I alla fall..

Like i said. Jag, Fanny, Johanna och Nick skulle käka och dra in på bio. Paranarmal Activity!
Men först efter skolan åkte vi hem till mig. Så fick jag duscha, föna och platta håret, medan dom andra, jaa.. satt vid datorn och flummade. Så klockan halv 5 tog vi en proppfull 824 hem till Johanna, men som tur va så gick typ alla av vid Alléplan och då kunde man börja andas och sätta sig ner. Hahah.. Så fick Fanny lämna sin väska eftersom hon skulle sova där och sen typ åkte vi igen. Vi åkte till Handenterminalen, så fick Johanna prata med Robin ett tag!!!! och sen fortsatte vi mot stan. Där vi satte oss och åt (minus punkt minus) och sen åkte vi till Sergel och tog ut biljetterna. Men då var det ju liksom 1,5 timmar tills filmen skulle börja så då åkte vi till Fenix. JessPess jobb ofc! Rick berätta lite om nedervåningen och så fick vi drinkar, som vanligt. TACK RIIIICK! :D Och sen gjorde jag en drink själv! WIHHO , och den blev fan god! Jag är så duktig :D Hahah,
   
När vi hade varit där ett tag åkte vi tillbaka till Sergel och sen så småning om började filmen. Den var hel rutten i början asså.. Så jag ba jävla Reeetard. hahaha nej jag skoja bara, men jag ba wtf vad är det här för nått igentligen(?) Men neej asså. Från typ mittan av filmen till slutet var jag så hilma rädd att det vara rann tårar ur ögonen, asså jag driver inte. Johanna trodde jag grät men det bara rann asså..! Så jag och Johanna gömde oss med täcket och tittade inte när det var natt. Eller jag höll iaf för öronen så shikade jag fram lite då och då. Vi ville bara gå ut ur salongen och aldrig mer komma tillbaka. HAhaha.
AAAAAAAAAAH! Titta aldrig på den filmen om ni är rädd för skräck filmer. Jag lovar, ni kommer inte kunna sova. Men som tur var kunde jag faktist det i natt och det är jag glad över. Aldrig mer den filmen! Punkt slut.



Nick och Fany


Jag och Fanny


Jooooooohanna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaaaaaaaaa vad fin jag är... eller? nä

2009-12-02 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0