16 Månader <3

Igår var det en väldigt speciell dag :) Jag och Fredrik har nu varit tillsammans i 16 månder den 16 November 2009. Höhöh!

Dagen i skolan var chill! Började 12 med matte prov -.- och sen hade vi svenska. Jag gjorde nada kändes det som, det söööög. HEHE sen så slutade vi iaf vid kvart i 2. Då åkte jag, Fanny och Nick till centrum och tittade runt där. Vette fan vad vi gjorde igentligen, köpte chockad i iaf. Maraboo sensation rasbarry. Så jävla goood, love it! Sen så åkte vi vidare till Farsta Centrum, där jag köpte en film. WIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOO! Tranformers 2 ÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAR DEEN! Ecxept A Cinderalla Storey ofc (a) Så lodade vi runt där till lite över 4, sen åkte vi alla hemmåt.

Jag satt vid datorn lite grann och sen kom Fredrik hem en timme senare. Han hade köpt maaat som vi skulle göra och jag gav honom filmen. Eller wtf, det är våran film (a) HEHE. Så lagade vi mat. Kyckling inlindad i bacon med ost och skinka inuti, wihihii! As smarrigt. Fast lite innan vi bärjade äta så kom Jennie också så käkade hon med oss och min bror var med också.
      Efter maten åkte Fredrik iväg i en timma, då satt jag och Jennie och snackade tjejsnack såklart. Hihi, mysigt. Sedan när han kom hem igen tittade vi på Transformers! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0