15/11

Sug. min. kuk.
Igår så var det ju så att jag var med Emma. Kom hem till henne typ vid 3 och sen var jag hos henne hela dagen + kvällen. Igentligen så gjorde vi inte så mycket faktiskt. Åkte och handlade mat och så lagade emma och hennes mor maten, och jag gjorde sallad ^^ höhöö, så åt vi och sådär. Vi skulle typ åka till Dalarö på en fest där. Men det negativa var ju såklart att det ligger åt helvete. Skulle tagit år och komma dit och hem. Hehe, plus att Jenny var seg på att ringa i slutet. Men det gjorde inte så mycket, eller aa jag ville dra dit men jag mådde ju inte så jävla bra dårå.. och mår fortfarande inte bra. Är nog sjuk tror jag, vill bara inte erkänna det för mig själv.. Men vi tittade på Körslaget och sen började jag titta på Die hard 4.0 där. Men eftersom jag mådde blä så ville jag hem och då kom Gb och hämtade mig. Thank u.. Resan hem var ju inte så jäkla kul, behöver inte gå in på vad som hände. Men som jag har sagt så mådde jag bara dåligt. Punkt slut. Kom hem och mötte en underbar mamma i famnen i alla fall. Så fick jag en huvudvärkstablet och så satte vi oss i vardagsrummet (som snart är klar!) och fortsatte på Die hard 4.0

Idag så ska jag inte göra ett skit.
Jag och mamma var precis i centrum och köpte lite grejer och så åkte vi förbi Emma och hämtade min mössa. Den jäveln spelade needforspeed, så fick inte ens en kram. Tack EMMAA :D:D:D:D. hehe.. Pepsi tyckte i alla fall om mig och ville busa. Höhöhö, nej men emma. Ta inte illa upp för det gjorde inte jag :D Love u girl!
Om ett tag ska jag baka med mamma och sen klockan 16.15 ska jag titta på repsrisen på DH eftersom jag missade den i tisdags. hej.

Pratade med Jimmy också :)
Jimmy my bestfriend <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0