13/11

ORVAR vad jag har ont i min arm!
Jag ju fan knappt använda den fören det gör så ont. Pga sprutan igår.. Rabies gånger hundra.. Så fort man spänner armen får man typ panik/ont.
Efter skolan idag iaf kom mamma och jimmie och hämtade mig, så åkte vi till centrum och köpte mat till bebisarna och käkade lite själva också. Eller iaf jag och Jimmie, mamma köpte mat på vivo. Jag var typ handikappad när jag skulle ta ut drickan på Trollgrillen när vi åt. Eftersom jag inte kan änvända vänstern.. Hahah, dom som jobbade där bara garva. BLÖÖÖ. Sen när vi kom hem gav jag bebisarna maskar. Toxic den jävlen busen åt upp alla 10 maskar, så hon ska inte få nåra syrsor ikväll inte ^^ Mohahaha.

Sen annars hag jag bara suttit här och tyckt synd om mig själv. Pratade med Becca i telen i 50 min också. Ska boka biljetter till New moon vett du :)

Ikväll ska jag äta middag hos Fredrik + hans släkt. Sen vet jag inte vad som händer. HEHE PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0