11-12/11

HEJ
i onsdags
efter skolan åkte jag, Johanna J och Fanny till Haninge. Där mötte vi upp Johannas Robin och så gick vi runt och tittade runt i massa affärer osv. Sen så käkade vi subway mackor (a) och så satt vi bara och pratade tillslut. Hehe, sen vid typ 5 kom Fredrik och hälsade på. Nej drev, jo men han kom i alla fall, höhö pratade med oss och sen skulle Johanna och Robin gå så då typ åkte vi också och skjutsade hem lilla Fanny till Pungpinan! :D Så köpte vi smör, godis och naturgodis på Hemköp och sen åkte vi hem till mig och typ, åt. Kommer inte ihåg riktigit, lekte med ödlorna säkert och sen åkte vi hem till Fredrik och tittade på tv, åt godis och "firade" hans fader Robert som fyllde åååååår! Gratz!

i torsdags (igår) slutade jag, Johanna, Fanny och Nick typ vid lunch. Eller aa vi pratade med engelska läraren och sa att vi inte kunde komma till engelskan för att vi skulle ta sprutan. Så vi åkte till Donken och käkade tjockis mat där, så lodade vi runt lite i centrum till 1. Då gick vi till Forellskolan och ställde oss i kö... i en timma! omg...... Fick damp på alla människor också som stod så nära en och typ puttades och skit. Munis punkt minus. Men sen iaf efter en timma släppte dom in dom 50 första i kön. Och vi va några av dom. Wohooo. Sen s¨å var allt över, så hade man tagis svinsprutan. HÖHÖHÖHÖ. Då åkte jag typ hem och la mig i sängen och soc i två timmar. Skööööönt!
Sen blev det pizza till middag.
Orkaneeeeeeeeee skriva mer :D sååå! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0