10/11 - P!NK

Tisdag!
Jag var i skolan och allt sånt där till 3. Sen efter skolan åkte jag hem och segade lite bara, skrev ju blogg då t.ex. och sen vid halv 5 kom Fredrik hem och även mamma kvart i. Då skjutsade Fredde in mig, Jimmie och mamma till Globen C. Där vi väntade på att pappa skulle komma och även tittade runt vart vi skulle äta osv. Men vi hittade ingenstans att äta.. för allt var typ resarverat och skit. Så när pappa kom så gick vi in i själva Globen och tfodde liksom att det skulle finnas någon plats att äta där. Men ikkesanikke! Allt var typ resarverat/taget så det finns inget där heller.. Jag blev på dåligt humör för att jag trodde att vi liksom skulle äta på nått mysigt ställe innan Konserten, men istället blev det en äcklig kall hamburgare som jag åt. Köpte den på ett stånd där inne, men gör fan aldrig det! Världens äckligaste ever! (Resarvera istället någonstans att äta på några dagar innan du ska på konsert). Jag åt inte ens upp hela.. fast försökte få upp humöret ändå. Men hade ju dock ont i fötterna också. Men tillslut blev klockan halv 8 då dom öppnade portarna så man kunde gå in och sätta sig på sin plats. Sen även där fick man vänta i hundra år. Hehe, eller klockan 8 kom förbandet Evermore, som spelade typ ca 8 låtar. Sen när dom försvann fick man vänta igen tills klockan blev typ kvart över 9 och DÅ KOM PIIIIIIIIIIIIIINK! Värdens entré! Och hon var skitgrym hela tiden! Vilken jävla kondis hon måste ha för att han sprang ju liksom runt på scenen och sjöng samtidigt! As ball bruuuud.

Konserten var grym och den slutade med att hon blev upp hissad i en grej, typ lakarn. Hon log på ruggen och sen åkte hon ner i "marken" och kom upp med fullt med vatten på sig. HEHEHEHEHE.
Den slutade 11, då Fredrik kom och hämtade oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0