valborg

Faen vad träävligt det är då, eller ja det haha. Igår var det ju valborg och den vart ju fan lyckad. Trodde inte att den skulle bli det, eller hmm jag vet inte, halva jag trodde och havla trodde inte (?) om man kan säga så?. Joo efter skolan blev jag hämtad av Älski på hans/robins moppe. Så åkte vi hem till mig och myste/sov i hängmattan framför solen. Det var riktigt skönt faktist. Sen så åkte vi hem till han, så käkade han och sådär. Så åkte vi hem till mig igen och duschade, jag åt och fixade mig. Så vid 8 tiden drog vi till debbies festvilla, som hon hade hyrt. Typ 60-70 pers där om jag har rätt (?) supadansaLUFTrök och så fortsatte det hela kvällen. FITTOR som börja mucka med alla bara. Hemma vid 1 eftersom allt dog efter de. sex och sussa. pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0