Random

oouf tjenare, var du där? , nemen!
jadu, jag sitter hemma och skriver på min teknikuppgitf. Alldeles strax klar, men har fastnatt på kondensatorn. Jag försåtr inte hur jag ska förklra, hehe för förstår knappt hur det fungerar heller? eller alltså jag förstår väl till en viss del, men handra delan fattar jag inte. Skit på detta, liksom så ska man förklara i egna ord. WTF? hur kan man förklara vissa saker i egna ord om det bara finns ett fucking ord som förklarar? hah får lista ut det på något sätt. Idag iaf har jag bara segat. Suttit inne hela daen dvs. WOHO. det är inte kul, försökte med min andra skummablogg lite, men det failade ur och så har jag sovit och spelat wow. Åå snart ska jag spela det igen.. *skämsgubbe* ;$ så hehe så gjorde man den :), lr? Jaja, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0