onödigt inlägg, läs ej

Mm woho usch känner mig mörbultad av skolhelvetet och allt jävla piss, plus att jag skoj bråkade med fredrik nyss som också tog kol på mig och jag fick damp!, men nej jag e inte sur på honom jag älskar honom och fuck you all som håller på!!!!!. Ja usch längtar verkligen till sommarlovet då man kan slippa alla äckel som man inte vill träffa. Och längtar också till att börja i gymnasiet, träffa nya folk och man kan ju bara hoppas på att de inte är falska. Fast jag säger inte att dom jag känner nu är falska för de e dom inte.. hoppas jag? Menmen man kan väl inte lita på allt folk i världen. Det är väl bara jag som e för snäll och tror de? eller? nej vill inte tänka på det. Jag älskar mina vänner.. men haha oj vilket onödigt inlägg. Varför i helvete skrev ja de? Jo för att jag tycker om att skriva av mig lite granna då&då. ska duscha HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0