helgen 15-17maj

Har inte haft så mycket tid att skriva i helgen, så kan dra igenom det lite snabbt :) I fredags var jag med Emma typ hela dagen. Åt pannkakor och slappade allmänt bara. Klockan 8 åkte vi in till Rix FM och då var JEnny med också :) Träffade lite people där och hade det mys :p. Åkte hem runt halv 11. Och mer om den kvällen ska vi inte prata om.. Sedan i lördags var jag lite med Fredrik (10 måndader<3), tills han skulle ibåg och besikta Robins bil. Då var jag hemma och solade och Sebastian kom förbi och badade också. Käkade hemma hos älski och åkte klockan 8 hem till Emma. Där jag, Emma, Jenny och Emmas familj kollade på Melodifestivalen. Haha, klockan 10 drog vi in till Hornstull och var på fest där. Träffade min barndomskompis Klara där också. Helt random(?), men det var grymt kul iaf, eftersom man aldrig brukar träffa henne och sen helt plöttsligt är vi på samma fest i stan(?), haha!. Drog hem så vi var hemma vid 1 iaf, skoj :). Och sedan I söndags var jag med Fredrik hela dagen. Vi åkte ut med båten med hans far. Älskaaar båtar <3 :D. Fick köra också (a) Hehe :D. Sedan den dagen ände det väl inte så mycket. Käkade middag hos honom och kollade på Déjà Vu. Puss folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0