9 maj

gash, första äckligt kalla doppet i poolen i fredags, haha jag dog en sekund dära ^^ sen vare bara gå in i huset igen och prata. eller va? HAHA fredrik kommer döda mig (a) hehe men i igår (9maj) så hade jag damp, hehe eller ja på dagen så var jag med sebbe och fredik, vi åkte till martinolsson och handlade grejjer där och när vi kom hem badade sebbe åter igen i vår jävligt kalla pool. ja han e ju som han e (?) Vid typ 6-7 käkade Jag, fredrik, sebbe och sandra hemma hos sebbe. De vart ju grillat som vanligt. haha. Så kom min bror jimmie sen också och var med oss. Vi drog till Alby och typ grillade med några människor. Var inte där så länge tror jag, för de vart ganska segt. oouf orkar inte skriva mera. Somnade och sov tills jag vaknade dagen efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0