8maj

HEJ sitter hemma hos emma och kollar på nån film med Ida & David. hehe skojskoj, snart när emma kommit ut ur duschen ska jag ställa mig där och sedan ska vi åka in till stan. Kommer inte ihåg vart (?) fail på mig.. asså alltid jag som glömmer bort allt, om då menar jag fan ALLT. minus punkt minus. Idag hade vi So läxföfhör i morse och efter de var det praktiskt prov på hemkunskapen. Fick vg på min tjockis pirog. haha och två börd. hehe äter ena nu, inte gott ^^ hahha :D Men ikväll ska det bli middag med familjen Olanders. Så ska älski vara med också, och kanske Emma om hon nu vill och kan :) Mor fyller ju år idag. Och ja alla fyller år i maj -.- Hah puss
DAVID OCH IDA SLUTA BRÅKA, HJÄLP blir attakerad nu :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0