6 maj

Yeah , slapp dag idag. Börjar  10.10 med spräkval, och vad gör man där? ingenting liksom. Gjorde en läsförståelsegrej i 20 min, sen fick vi gå. Så lunch då och sedan So klockan 11.50. Där vi inprincip inte gör något heller, kollat på youtube och läser No (?) hah, sen så slutar vi då hela skoldagen klockan 12.30, då köper jag en present till min käre mor som fyller år på fredag.
Nu är jag hemma och ska ta nått och äta. Vid 3 ska jag åka och träffa Jimmy på hans jopp/praktik i skärmarbrink :). Sen vet jag ej vad vi hittar på. Och ikväll hade tydligen Sebbe bestämmt att han, jag Fredrik & Sandra skulle göra nått. Får se vad som händer där också. Pusshajpeople (ingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0