4maj

Sitter och chillar lite hemma nue, har gjort lite på min groda på syslöjden (korsstygn) alldeles nyss och så kom jag hem från Ringen (Skanstull) för att jävlarna på teknikmagasinet i Tyresö sa att min grej som jag skulle ha var där. Men ikke sa nikke, Så nu har jag inte hittat någonting att ge min bror i morgon när han fyller år.. illa Jennifer ILLA! Jävla tyresöbor.. Och inte hller fanns grejjen någon annan satan i hela Stockholm. OCH FÖR I HELVELE, myror i skol maten idag. Alltså FULLT och döda, euuh ucsh jag höll på å spy.. så blev korv med bröd med Emma istället.. UCSH! men wohoo, något positivt måste jag berätta om idag också,  träffade min älskade Felicia idag! <33 Fasiken vad man har saknat henne och kommer att fortsätta att sakna henne också.. Men var iaf glad att se henne. Så berättade hon att hon snart ska flytta igen också. Hoppas det blir nära häråt säger jag bara. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0