27 maj

Snart e maj över.. Kom å tänka på det nu :o Snart är det för i helvete sommarlov och det betyder slut på forellskolan! Yees! Jag längtar mer än någon annan! Eller jag och Emma kanske längtar lika mycket då.. Men back to the reality. Idag gick jag till skolan, då jag hade allmänt skrattdamp på allting och gjorde mitt fysik prov. Och YEEAH fick reda på att jag fick väldigt bra på mitt matteprov också. Hoppas verkligen på VG där asså. Annars blir jag lack! Vill ej bli det. Sedan när skoldagen var slut åkte jag in till stan med Emma. Käkade först på donken och sedan drog vi till gallerian och fikade lite. Eller ja jag tog en chai latte och Emma tog.. Hmm.. Någon på T? nej F? HAHA aa en god sak iaf.. Sedan drog jag hem till Fredrik och käkade, fast var knappt hungrig -.- Och direk så åkte vi ut och fiskade igen -.- HaHA nej inte minus punkt minus nu inte.. Fast det var inte lika mys som igår, för det blåste ganska mycket, men det var väl rätt så chill. Läskig fisk som allmänt var stor bara :| Åkte iaf därifrån klockan 10. Nu är jag hemma och kom en för en liten stund sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0