26 maj fort.

Heheaa :D. Nuuu skriver jag, och hehe det hände vääärsta grejjen! Men det kommer vi till sen (6). Men jaa jag var hemma hela dagen idag. Satt vid datorn och geakade (a) och så kom några människor hit och badade. Fast haha kommer inte ihåg mera.. Jag är sämst :D Men klockan 5 åkte  iaf jag, Fredrik, Jimme och Sebastian ut och fiskade på tyresö. Först åkte vi ut så långt ut så det inte gick mer, fast det var inge bra där för det bara blåste och var kallt och en massa shit. Så vi åkte tillbaka en bit in till en insjö. WOHOOO , där det fanns massor med söta fiskar :) Min minsta var 0,5 dm. Hehe, skit söt :D och sen lite mörtar som alla andra också fick. Men till höjdpunken denna kväll var att min bror Jimmie Svahn fick en baddare :D Haha, en 6,5 kg stor gädda :D WOHO! Sedan var det DH :D:D Hatar dave.. Puuuuss


Min lilla sötis mört!



Jimmies stora gädda :)
bara liiite större än min (a)

Kommentarer
Postat av: ep

jaså ni fisade?

2009-05-27 @ 19:34:31
URL: http://eperssons.blogg.se/
Postat av: J'

men jaaaa?! vi fisde = FEES ÖVERALLT I HELA TYRESÖ!

PROBLEM MED DET ELLER?

2009-05-27 @ 22:20:54
URL: http://jennjenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fis fis /Mamsen PS jag sitter o stooorler så jobbarkompisarna undrar säkert varför. Ni e för goa

2009-05-28 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0