20maj

Höhöhööö,  det var en slapp dag idag. Bara massa ta igen tid i plugget. Så gjorde klart teknikuppgiften och sydde lite på min groda. Jag var med Klara efter skolan, och Matilda & Anna. Vi fikade på LouisLouis och Klara bjöd mig på Chai och kladdkaka, kärra goda kladdkakan. Klara var lite störd må jag säga, men säger tyvärr inte varför :D. Så klockan 6 var jag hemma, chillade lite vid datorn och åt middag. Vid kvart över 8 åkte jag in till gullmars och mötte Emma. Så drog vi till sergel och tittade på 17again. Jävligt bra och rolig faktist. Heh sen när den var slut åkte vi till DonkenTyresö och tittade på när bla. Älsklingen racade. Theheee puss och kram


P.S
Emma hahah, Vi var mega nära varandra igår när vi fikade. Vi var på åsögatan, och pararellt med den gatan ligger Bondegatan. Heehhahea kuuul va? O.o :DD:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0