1maj

Vaknade vid halv 10 för att jag höll på att dö? nej vet inte vad som hände, var bara allmänt över kokad och hade ont i huvudet. Och eehm hmm.. käkade frukost, haha jag har glömt bort.. men skit också. jo juste åkte iväg och fiskade med älsklingen i typ 3 timmar. Fast jag solade typ halva tiden (a) sen när vi kom hem somnade vi typ och sen hmm.. haha åkte jag typ hem vid 8. Vid halv 10 mötte jag Emma vid centrum och därifrån gick vi till Donken. För att jag skulle käka middag, sen vid halv 12 (?) åkte vi hem till mig och kollade på en massa gamla bilder och typ as garvade. Så vid halv 2 somnade vi, blev väckta av fredrik, somnade, blev väckta av sebbe, somnade blev väckta av sebbe och sen SOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0