19maj

Heh , suger på att skriva blogg, eftersom jag hela tiden glömmer bort -.- men hur som helst, trots vädret grillade jag igår med emma, fredrik, jimmie, sebbe och gb. Korv med brööd :D hehe det är verkligen gott ibland, så fick Sebbe en firredrille (aborre) också som han och fredrik grillade sönder och åt lite av.
Idag tidigt på morgonen (halv 7) blir jag väckt av familjen med en trevlig födelsedags sång, hehe fick lite paket! mobiil <3 (a) Sedan somnade jag om igen och blir väckt klockan 9. Då var det bara att åka till alby och springa forellmaran som gällde. Kom precis i tid när alla skulle börja springa. Och 22 min senare kommer jag i mål. Hehe jag är fan fett stolt över mig, stannade inte en ändå gång och jag fick knappt håll heller :O På hela 4km. Hehe (a) Så skrev jag mitt moppe"prov" också. Alla rätt, omg (?) :D Under dag?, haha. När jag kom hem så fick jag presenter av Älski också, och ett från Sebbe.
Hihi, jajamen, snart kommer nog Emma hem hit också. Hon försov sig nämligen -.- ajabajja :D haha puss på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0