12 maj

Nationellaprov i fysik i morse. Hah ingen i klassen kunde typ ingenting :s. Men inte konstigt eftersom vi bara haft 2 lektioner i fysik i nian. Illa alltså. Men när vi gjort klart de så hade vi 2 h 20 min håltimma. Så jag och Emma åker in till stan och käkar på Burgerking. Så tänkte vi åka och hälsa på Jimmy på hans praktik, men nejnej han hade för mycket att göra sa han -.- Så ska kanske dra dit med Emps i morgon istället :) Vill att Emma ska sjunga där :( Men snart har fan Jimmy fixat en egen studio hemma :D Yeaah ^^ Men vi drog ju till baka till skolan och hade "film" och sedan So. Direkt när jag slutar drar jag till trafikskolan. Där jag kör uppkörningen med 2 andra bruudar. De va feta kul. Haha :D måste köpa min moppe snart alltså :O Så hade vi teorin sen också. SISTA :D WOHO HAH jag är friiiii :D Träffa Sebbe idag också! Wihiii :D Fast vi hann inte snacka -.- :D HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ :D
jag e happy (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0