kortfattat (:

hejsaan , nu ska jg försöka ta det lite kort hära då :)
i lördags var jag med älskligen & robin ett tag. Vi var på matrinolsson och handlade lite gosaker. Fast robin var väl tjockis mest eftersom han handlade mest. Så gick dagen & jag käkade hemma hos älskligen efterson dom hade gäster. (somvantligt)
i söndags gjorde jag väl inte så mkt, var hemma hos älski tills jag åkte hem och typ slappade där också :p
i måndags vare ju skola igen & det var väl helt chill. Gymmade efter skolan med Jenny & efter det åkte jag hem till Jennie & Fredrik och käkade mat och hade mys dära :)
iidag är det tisdag och jag slutade klockan 12 idag. Ska typ spela lite och sedan gymma med bror när han slutar :)
pöss hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0