tisdag - 17 mars

höhö jag e lebb ;) eller naej, men nästan. vi har en grej vi ska göra i skolan där man ska gifta sig med någon och typ planera budjet och en massa shit. så då blev jag och johanna tillsammans och har två barn ihop. hehe men får ju tolka det som man vill ;p men hela dagen i skolan höll vi på med det arbetet iaf. lite lång tråkigt kanske.
sen efter skolan var jag med nick, emma och dominique, gick och lodade runt och satt på donken för att dominique ville dit ^^ sen vid 5 var det konstutställning (fetich, eller nånting, är väl säkert ute på helt fel spår men nånting sånt) i bibloteket i centurm. emma sjöng då och lite andra :) göttgött. så åkte jag hem med nick halv 6.

så jälva bäst !

21:00 - desperate housewives
21:55 - christine
22:25 - brothers & sisters
22:40 lost

FUUUCK upptäckte nu att brothers&sisters och lost krockar !
allt är förstört ju, pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0