Jajjamensansåvardet

Ojsan Ojsan, har inte hunnit skriva, eller har rättare sagt glömt bort. sorry. men jaa det har väl inte hänt nått speciellt. Jo, umgick hemma hos Klara i onsdags och bakade muffins med henne och Leo. Usch dom blev som kakor eftersom puckona hade glasyr på dom också :s . haha Ja men skitsamma det var ju kul iaf.
Sen igår så var det ju så att jag, johanna och nick skulle öva på dansen, men blev inte så. Jag drog hem till Fredrik istället och kastade snö på honom medans han fixade med bilen. höhö. så juste! det var min otursdag igår också. Blev boxad på armarna, hade ont i knät så jag typ inte kunde gå plus att jag ramlade i Fredriks trappa OCH rev mig själv på kinden så jag började blöda. Ajaj , illailla där asså. Jag hade min fredah den 13 igår i stället för idag. hehe skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0