Fredag den trettonde

Yesyes, Som jag sa i förra inlägget så hade jag min fredag den 13 igår. Så tyckte inte jag skulle behöva något idag. Och tror inte att jag har fått nått idag :D
Började halv 9 idag med nationellaprov i engelska. Tog väl 3 timmar för den slutade halv 12. Så övade in dansen med Nick & Johanna, och sedan vid 1 hade vi uppvisningen för klassen. Det gick väl bra, fast mitt högra ben skakade under hela dansen för att jag var nervös antar jag. Men vi klarade oss!. Så slutade vi efter att alla gjort,
Så hade jag tänk att jag skulle åka hem med bussen kl 2 dåra (bussen går en gång i timman). men nejnej det fick jag inte. Milly och Nick drog av mig från bussen vid Antennvägen för att dom ville till Lidl. Dom köpte chips och jag kindersak <3 och tuggummin. Efter det gick vi till busshållplatsen och fick vänta på bussen i en timma. Fast då drog vi hem till Rebecca och typ muppade oss där.
Kom hem för en halvtimma sen. JAG ÄR HUNGRIG! puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0