fredag - brudarna

Nu äntligen kan jag srkiva. lugn och ro :D Fast nu samtidigt måste jag skicka bilderna till Emma från i fredags. Men de e chiiill. Ja du , i fredags iaf så va brudisarna emma jenny och mikaela hemma hos mig. Vi gjorde fläskfilé och pommesfrittes med bajja sås. muuuuuuuuuummmaaaa :D oj ja.. så hände det en liten insident som vi inte behöver ta med -.- heh.. auroraglas säger jag bara. Sedan blev det musik, dans, bilder och allt. NAAAAAAJS och sen tillslut nångång kom fredrik och sebastian och muppade med oss ;D Jag tyckte det var riktigt kul, förutom att jenny var ledsen. USCH jag blir sur över att tänka på det -.- jag får damp, annars var de hur kul som helst. Och på natten eller hmm när var det, vet inte, men då nångång så fick jag mikaela och fredrik gååååååå hem till södergården typ (fredriks hem och mickes hem) eller nej drev, hah vi fik gå en bit som kom robin och hämtade upp oss, juste så var det , haha onödig information, ska sluta nu, lägger upp nån bild :D



hah jag älskar den bilden, vet inte varför alla e retards :D
heeeeeeeeh orkar inte lägga ut fler :D mohehehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0