tredje juni

hej tjo ha här var man go å glad, stoppa en peng i mig så får du.. fan kommer inte ihåg hehe. men jorååååååååååååååååå go å glad e men väl ;) HOHOOOO ännu närmre till sommarn nu, fast vädret är ju skit. Blää -.- Wilma-tjockis ligger på min matta och ser tjock ut, och mor min står i köket på en pall och leter hundgodis som hon kan äta :) ojoj.. idag hahahha asså jag hatar dom men ändå älskar jag dom. "hallå ursäkta men varför dödar du den här?" HAAHAHHA asså jag dooooooooooooog! HELT SERIÖST , värra feta damp garvet jag å emps :O hahaa garvar fortfarande åt det nu när jag kom på det. hahah jaja, idag var det chill. Efter skolan drog jag till Fasta med Emma. Där vi gick runt och kollade på skor, fikade och även så köpte jag en BH, student present till mupp och sedan rakhyvel till mig, men det var i tyresö centrum. Emma köpte ett par ursnygga skoooor på Belle shoes :D Nu har jag varit hemma ett tag och blandannat provat de kläder+smycken(+skor) som jag ska ha på balen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0