Tjugotredje i sjätte

HolaHola! Här sitter jag och klämmer mig själv på tuttarna. Eller inte?.. Jag drev people! Eller? Aja (?) Idag har jag ju jobbat massor. Hmm hehe Asta är fortfarande min favorit. Hon e så söt. Plus att hon är lite små lik min mormor så antar att det är därför jag gillar henne så mycket. Men på fredag åker hon hem igen :( Men nu ska vi inte tala om henne. Hehe, idag kom det iaf 2 höns till hönshuset på trollängen :) 1 brun och 1 vit. haha skit fula. Nej skoja! men nästan  iaf. Dom e  fega! SUG! Och så var det fika och massor. Hata ung omsorg! Efter jobbet åkte jag hem en stund och sedan vid halv 5 åkte jag till gymmet. Gymmade där tills halv 6 då jag åkte till Fredriks jobb. Så åkte vi hem till mig. Fredrik lämna cykelt och sedan skjutsade jag fettot på moppen hem till honom! Höhö åt där och åkte hem till mig igen. ÄLSKA VÄDRET <3 Så fick jag precis smaka på mammas köttfärsås. Mums! Finns ingen godare. Eller jo mormors, för den kan ingen slå. Hörde du det? Ingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0