tjugosjunde juni

ÅÅÅÅÅÅLLLA! När jag äntligen fått upp slashasarna bar det av ut för att möta Amanda&Towe. (Eller aa efter att jag hade somnat också (a) Möööh!) Så fick man vänta på sin jäkla frukost i 20 min! Gaah -.- Dog. Så åkte vi hem till Emma, hämtade hennes badkläder, blev skjutade av Emmas madre hem till mig där vi badade, solade, hängmattade, garvade, mysade. Å vid 5 skjutsade jag hem henne på moppeeen. Mohehe. Ajuste, så var ju hela ligan här. Olanders, Jessica (syster), Malin & så småningom kom Fia också. Men iaf när Emma dragit (BAD) så åt vi och spelade kubb. Hah me and systers kubb skor var bääst ;)



Nu sitter Jessica och fixar sig på min säng och samtidigt mobbar hon mig.
Jess: "Vänta tills du gifter dig!"
Jag: "Försent.."
Jess: "AAH! toalett papper vid sängen?"
Jag: "Ja?, man måste ha nått å snyta sig i?..hfft"
Jess: "Det sa jag också när jag var 16."

Jäkla svin :D .GAH. ahahha she is joking, or? Haha men jag älskar iaf min syster!
I don't want to lose you again :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0