tjugonionde juni

Yeah, gick på bio igår med älskling! Såg på Transtormers i Sickla, och den var sjuuukt bra! Kom hem runt 12, då vi hoppade i säng direkt. Mysmys :)
Idag var det slappt på jobbet, hehe nästan som vanligt (a) Delade ut lite saker på avdelningarna, gick ut på en promenad, matade då änderna och sedan var det ju typ fika. Heh! Men fick reda på att det skulle bli cp vecka 29. GAAAH att alla ska bort samtidigt! R.Y.C.K! Aja efter jobbet hämtade jag Fredrik. hah! Hörde ni det, JAG hämtade HONOM. Mohe, så åkte vi hem hit en snabbis och sedan sjkutsade han mig till Högdalen. Där jag tog bort naglarna och fixade till dom lite. Buhu, poor me.. haha nene det var bra :) Så käkade vi Thai mat. Blä nästan.. Mäkade bil mm.

Schteeeekarem Felix blir snart attakerad av ankorna ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0