tjugofemte juni - dag

Tjenare allesammans. Idag på jobbet spelade vi lite boule med gamlingarna. Och guud jag höll på att dö av värmeslag då asså. Skoja inte :O , hehe När vi var klara klockan halv 12 så gick jag och felix + 30 pers till kina resturangen peking, nedanför alléplan :) Käkade och hade det trevligt och så gick vi tillbaka vid halv 2 då jag & Felix gjorde två fucking bordsben. HATAAAA. hahaha det var fail må jag säga! Men ja typ hmm juste sen käkade vi tårta på avd. Kortis med Asta, Gun-britt och Taimi. Mumma! Så sällte vi in all bord och stolar från fiket som ung omsorg passat. ÅÅÅÅÅkte hem och satte mig i solen :)

1.Boule grej
2.Maaat
3.Asta & Felix
4.Asta
5.Hööönsen lade ägg ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0