tjugoåttonde juni

Det är för varmt att vara ute har jag konstaterat. Även när man har en pool man kan doppa dig så spårar det. För man kan ändå bara vara uppe från vattnet i 5-10 min. Jaja, undrar när Fredrik kommer hem idag.. Han har ingen mottagning där han e så man kan inte ringa honom och fråga de. Och igår visste han inte. Hehe. Undar om det blir någon bio idag. Jag hoppas det, för annars var det bara onödigt att jag fick biljetterna av jobbet. Dem går ju ut idag, så börjar bli lite kris. Men funtar på att åka iväg och köpa vanilj glass, komma tillbaka så står mamma och gör pannkakor och sedan äta det plus jordgubbsylt som mamsen gjorde nyss också. Men funtar fortfarande, jag orkar inte röra på mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0