sjugosjätte juni

Sitter på golvet. YEAH. 
Igår fredag jobbade jag till klockan halv 4 som vanligt. Delade ut varor och bakade äppelkaka på avd. A . Sen aa skitsamma. Skulle gå på bio med fredrik med det sket sig för att jag e en sån fitta.. Vid halv 10 drog iaf jag och Emma till Zinkens damm och va där med människorna. Så efter hundra år. Eller vid 1 gick vi hem till Johan. Jag emma lars och johan. Dem skulle slagga där men inte jag. Höhöhööhöhö, jag åkte hem till tyresö breeeh och slaggade hos älsklingen. Förlåt..
Men nu har jag äntligen kommit hemm till Johan efter ett jävla letande och skit! Eftersom en vän vid namn Emma hade mobiljävleln på ljudlöst. Så där fick man gå och leta och sedan hoppas på att någon snäll person kunde öppna port jäveln också. ÖHöööhöh. Hejdå vi ska strax dra. HEJDÅ. golvet forlife :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0