sjätte juni

hmm igår (?) Så umgicks jag faktist med Fredriks släckt. Eller mest med Hampus och så seplade jag wow, heheh och gitarr hero. Kommer inte ihåg var Fredrik var då :s Jo juste han skjutsade Sebbes päron till stan (?) Men det var chill, för hampus e knäpp :D Och sen kanske vid 3 åkte jag, fredik, jimmie och sebbe ut och fiskade också, så jag fick inte sova.. jag försökte sova i längst fram i båten, men ikkesanikke då fick man sjö gräs på sig -.- FUUUUUCK JUUU heheeeeee :D
OCH TACK EMMIE FÖR DET FINA HJÄRTAT JAG FICK AV DIG, (om du nångång läser det här, så ser du det) :D sötiiis :D och när vi kom hem efter fisketuren typ vid 8 :O så spelade vi monopol och somnade vid 2. pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0