nionde juni fortsäääääääääääättning

Klaaaaaaaaaar ! (torka?) Klar med allt, inkl. hmm käft jenn, hah! ne men fixat ann-maries present och provat sakerna jag ska ha i morgon på dagen (-.-) och sedan laddat över låtar till mobilen FINALY! "tummeupp" Annars idag så helt ärligt så spårade "skoldagen" för mig. Kommer till skolan vid 10 och tror att man ska få se filmer från 6an, men ikke de du, får vänta i 40 min och sen änligen se de i 20 min för sen var jag tvungen att åka till högdalen (brunetten och blondinen) för att fixa naglar :) Men dom blev ju iaf lyckade. Tog 2 timmar men nu är dom alldeles fina och grrrr... moehhhe. Sedan när dom var klara så åkte jag tillbaka till skolan och träffade Emps, och solade och mys. muuu!
Nu ska jag iaf ta en liten promenad med mamsen och hundprutt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0