tionde juni

sommarloooooov. fast nej, det känns som höstlov (?) förutom att man tog farväl till alla lärare så känns det som ett höstlov.. illa.. och ja jag kommer saknar alla klasskamrater och lärare, usch alltså :/ alla grät.. men ikväll är det balen! yeah, och jag är nu klar med allt! min otroligt duktiga storesyster har satt upp en otroligt fin uppsättning och sminkat mig otroligt fint också (bild kommer) jag är väligt nöjd faktist :) men synd att inte hasse blev klar med bilen.. så nu får man inte åka värsting bil till balen utan cykel (?) hah, nej drev men nästan samma sak ju.. Men nu ska jag ta och väcka min sovande pojkvän, så ska vi ta och äta något, men inte för mycket för klockan halv 9 öppnar balen och då blir det mat antar jag (?) , heh pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0