första juni

yes, äntligen juni. sommarlovet är nu väldigt nära :D Idag har det bara varit lite slappt. Gjorde inte någonting på lektionerna idag. Fast jo, fick reda på att jag fått VG på fysikprovet. Plus att jag och Emma har jobbat på bra med labbarna på lektionen så hoppas att man kan höja till VG där. Så efter skolan gymmade jag och Emma bästis och sedan efter de åkte vi hem till mig och solade och bodade med många andra människor. Haha, Jessica syster, Jimmie bror, Fredrik älskling, Sebbe monster och Viktor chillare. Mojsmojs, ska sova hemma hos älski idag också, första gången ever på länge (vardag), hans mormor har kommit upp hit frpn blekinge. Så ska träffa henne :o säkert jätte trevligt är hon :) men måste städa lite snabbt innan dom kommer och hämtar mig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0