eeyyyyy 13 juni typ

Hej, jag har tråkigt. sug på detteee! Alla e sjuka runt omkring mig nu. Hjälp, vill inte vara här.. :o Jaja nu e jag här och det finns inte så mycket att göra. Har inte hänt så mycket idag.. Skulle åka och köpa moppe-lås och bromsbeleg men nejnej då är det stängt! jah vad jag fick ryck. Så juste igår åkte jag, pappa, Fredrik och Jimmie till Bergshamra och köpte en moppe till mig. WOHO , så nu har jag en som jag ska sitta och geeka på :D Mohehhe, I morgon ska jag försöka åka till Eken cup och kolla där :), På mitt gamla lag bla. Får se vem jag tar med mig. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Jag vill ha sommar! Detta suger!

Börjar sommarjobba på måndag! YEAH. 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0