åttonde juni <3

Hej ! , ahhah onödig skoldag (?) , som vanligt.. Haha, slutade 11. Men hann iaf städa skopen idag, och ja, haha det var fan de ända vi gjorde(?). Sen käkade Emma, Dominuque, Nick, Elin, Linnea och jag "under trappan" hahaha och fan , alla garvade som in i hetvete ? JAG MED , emma grät :'D Love you! och ahhaha det spårade ur. Ne men det var ett bra avslut ;) . Puss på er alla <3. Juste , så fick vi våra klasströjjor också (man glömmer aldrig en kk) Myysiga, har på mig den nu :) , men efter skolan iaf så drog jag och emma till Forum Nacka, mohahah och letade upp Nickan och Nick. Skrämma <3 = BUUUUU! :D geak (?) Haha, så gick vi runt där och shackade lite stuff :)

Peeace cyaaaa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder 90-09 som det står underst på era tröjor?

2009-06-10 @ 14:04:03
Postat av: J'

nej inte 90 utan 9D = nio de = våran klass :)

och 09 är för att få går ut år 2009 ;)

9D-09 ;)

2009-06-10 @ 18:44:49
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0