andra juni tjugohundranio

Tjena, har precis kommit hem från min käre systeryster :) Har färgat håret och klippt mig på brunetten&blondinen i högdalen, å jag blev riktigt nöjd faktist *stolt* Träffade Monica där också :O hjälp :) Haha, tidigare på dagen var det skola. Eller knappt det, vi hade ju inga riktiga lektionen. Yeaah, skolan har redan slutat känns det som, fast WOOOOOOW vi hade en vikarie idag. OMG föööörsta gånen evver. och daaaah -.- lite onödigt när skolan liksom typ är slut nu :s jaja whatever, jag hade ändå ledigt från den lektionen. Men hhmm.. bild kanske kommer på mitt "nya" hår någongång i livet :) Hare gött haj!

Jurre älskipälski är på balen nu. Moojsigt för han! och klockan nio är det DESPERATE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0