21 juni - hemma

Ojoj , hehe. Jag har varit i Blekinge på min pojkes landställe i helgen, det är därför jag inte skrivit hära. Kom nyss hem och har nyligen duschat och lite sådär. Kan försöka berätta lite kort om hur vi haft det:
Det var jag, Pojken, Jimmie & Sebastian som bodde där i lilla stugen.
Vi åkte klockan 4 på morgonen på fredagen och kom fram till Vieryd i Blekinge mellan 9-10 någongång. Jag sov typ hela vägen så för mig gick det fort (a)  Så packade vi upp lite och sedan åkte vi ut med båten och fiskade. Trots att jag inte var på så gott humör.. Så gick väl dagen och Hampus (fredriks kusin) och Tiki/Mattias (Hampus vän) kom. Jag baxade Hampus moppe och körde. Mohehe 70km/h (a) Så klädde vi på oss "finkläder" och gick till midsommarstången. Moehehe jag, Sebbe & Fredrik dansade :D Så käkade vi och en massa :O , Den dagen var lång må jag säga !
Fredagen gick och lördagen kom. Grabbarna åkte iväg och fiskade torsk klockan halv 8 på morgonen medans jag låg kvar och sov i sägen tills 11 då de kom hem. Det regnade massor så tills typ 3 var vi nog bara inne och tog det lugnt. Då åkte vi till Fredriks moster Mia med familj. Där vi åt godmat bla. Vildsvin :) Sedan gick vi ut med Krille och sköt. MOHEHEHE. Jag e coool. Hagelbössa, 22a och älgstutsare. Fast då mot en träskiva och inte mot något annat läskigt :o Och jag flöög, hehe. Kraft i dessa givär. Så gick vi runt och kollade på naturen. Hel mysigt. En Indian by och Mias hästar och massa åer och allt :) Så åkte vi därifrån klokcan 8. Då vi typ bara var hemma, eller nej, vi hämtade nät som pojkarna lade ut i fredags och så gjorde jag mat. Ris och kyckling :) PUUNKT :)
Gick upp kl. 8.30 idag (söndag) och så fixade vi och städade stugan, åkte ut med båten och så började vi dra oss hem klockan 1-2. Stannade vid gränna och käpte polkagrisar och metade regnbåge och massa. Talade och med Emma i telefonen. Höhööööö intressant (?) PUSS SKA SOVA NUUU.
tog år att skriva det, så kom hem för typ 2 timmar sen. Sussa puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hagelmössa hihihi.

2009-06-22 @ 07:53:04
Postat av: J'

MEN FUUUUUUUUCk , alltid jag ..

2009-06-23 @ 19:57:52
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0