15 juni - Sommarjobb = Trollängens äldreboende

Hejsaaan, nu e jag hemma från jobbeeeet! Det var niice faktist. Hehe kan berätta lite av vad vi gjorde :) Började klockan 9 då vi (Jag&Felix) fick lämna av oss grejjerna på våning 3 (höhööö) och så fick vi våra oranga fina tröjor. Så efter ett tag åkte vi till coop-forum med hmm.. (ingen aning om vad hon heter) Men iaf, där ute plockade vi massa blommor och sedan bar det av tillbaka för att göra midsommarstången. Faan va vi va duktiga -) Sedan vad det lunch då vi åt såklart. MOHEHE. Hjälpte sedan Asta med att installera hennes sterio som hon fått av sina barn och guud hon e verkligen för söt. WIIE. Skit gullig tant verkligen! Och så gjorde vi rent en rullslol och efter de var det bara slappt. Eller ja vi spelade Wii med Arne :) Booowling you know! Så slutade vi klockan 15.00 typ. (En halvtimma för tidigt, Busigt) ;)
Senare idag när mamma slutar ska jag och hon åka och köpa ett lås till min moppe :) Så kan jag åka med deeen sen :D Jöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0