1 Juli

Gaah, slut! varm dag på jobbet, plus att jag just busade med den bortskämda hunden i världen, efter hon stått å gnällt i 4 timmar på att hon ha velat leka, Nej nu kanske jag överdrev lite, men ja hon e bortskämd, så hon fick som hon ville tillslut.
Buuhööö skriver om igår idag. Så igår 1 juni var det sähär att efter jobbet åkte jag till Norrasköndal, mötte mamsen och så åkte vi till Farsta centrum. Där jag köpte mjukisbyxor till knäna (?), långt linne, kofta, väska. Och så köpte mamma en liten liten plånbok till mig. :) Så kollade vi på skor, men hittade inga. Så åkte vi hemmåt och där hemma var Fredrik och Fredriksmor. Så jag följde med dom. Först till Vivo för att handla lite mat och sen åkte vi hem till dom. Så gjorde jag och Fredrik köttfärsås, hehe försökte göra som mamma gör men det blev inga bra xD. Hööh, med det gick att äta tillslus iaf :) När vi käkat klart och plockat undan allt, skjutsade Fredster ner mig till Alby och sen försvann han. Men jag gick iaf ner till grillplatsen och där var Emma, Frida, Emma och Sandra :) Sedan efter en stund kom Dominique och lite andra folk. Satt där och hade mys förutom att grasan brann ner lite så vi gav upp och gick till badstället där i stället. :) Åkte hemmåt ungefär runt halv 11. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0