29 Juli - Två flugor i en smäll

Brööööl! Idaaaag har jag varit med Jello på dagen, faasligt länge sen där. Och hon ska ju flytta upp till sundsvall och plugga där.. :/ I will miss her any more. Men höhö det vi gjorde var att gå. Ja, heh, vi gick överallt i hela Tyresö :D Och köpte glassssss också. HohoHeheHahaHöhö. Vi gick ungefär 10273 steg, eller iaf jag. MEHEH. Jag e störd men iaf. Så skildes vi åt klockan 5, då hennes mor ville äta med henne. Så drog ju jag hem och åt, eller åt och åt. Jag åt en bit kyckling och en halv grillad potatis. Kan inte äta när jag e orolig.. Menmen runt halv 8 gick jag iaf och träffade min efterlängtade Felicia. Wiiie! Vi gick också runt i Tyresö, höhö och pratade om en massa. Speciellt massa gamla minnen. Älska <3 Efter ett tag gick vi hem till mig och tittade på film. Juno. Den var braa ^^ Så gick min fellie-pellie nyss för bara några minuter sedan. Hoppas bara det inte går lika lång tid tills man träffar henne igen.
"Två flugor i en smäll"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0